Enjoy and learn about makeup * Bucura-te si invata despre machiaj

O intamplare haioasa- un remediu impotriva frigului

                      

                        Ieri mi s-a intamplat ceva haios, cum obisnuiesc sa spun „numai mie mi se putea intampla”, acest ceva a avut si un rezultat pozitiv, m-a ajutat sa gasesc un excelent remediu impotriva frigului, util in aceste zile reci de iarna.

                        Obisnuiesc sa am cu mine crema de miini sau  crema de corp sa-mi hidratez miinile mai ales iarna. Cum nu vreau sa ocupe mult loc in geanta, pun crema in mici recipiente care imi raman de la diferite unguente de la Plafar, gen crema de galbenele.

                        La fel, si cand merg la sala de sport am o crema pentru abdomen, din aceea care are efect de incalzire pe care evident am pus-o intr-un recipient micut.

                         Ieri in mare graba am incurcat recipientele. 🙂 mi-am hidratat miinile cu crema pentru slabit!

                        Si cand toate lumea tremura de frig mie imi era atat de cald, imi ardeau miinile si caldura s-a raspandit in tot corpul. La inceput nu realizam  ce se intampla, dar mi-am dat seama ce facusem. Efectul a durat cam jumatate de ora exact cat am avut traba prin oras. Dragut, nu-i asa?

                        Cu mare drag, Ina.

 

 

Lasă un comentariu